ابوالفضل قناعت پیشه

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم جامه‌ی کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

ابوالفضل قناعت پیشه

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم جامه‌ی کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

نجات غریق یا ... غریق

جاتون خالی ! دیشب رفته بودم اسنخر نزدیک منزل که بعد از مدتها تنی به آب بزنم و ورزشی کنم.

محیط استخر در کل بد نبود . از مسول استخر پرسیدم آب استخرو هر از چند وقت عوض می کنید ؟ شونه هاشو بالا انداخت و با یه لحن خاصی گفت : هر از یک سال . تا دید چشام از تعجب گرد شده گفت : البته این آب مرتبا تصفیه می شه و کلر می خوره . به هر حال ما که رفتیم و یک ساعت و ده دقیقه شنا کردیم و یه سر هم به سونا و جکوزی زدیم . همینطوری که داشتم کنار استخر قدم می زدم چشمم به یه میله قطوری افتاد که سرش خم شده بود و دسته بلندی داشت . با خورم فکر کردم که استفاده این چی می تونه باشه ؟ تنها چیزی که به ذهنم اومد این بود که اینو به گردن غریق می اندازن و می کشنش بیرون . بعد گفتم نه . فکر احمقانه ای است . اگه اینجوری باشه که غریق بیچاره داغون می شه . از اون آقای ناجی که همون کنار نشته بود پرسیدم . حدسم درست بود . بادی به غب غب انداخت و با افتخار گفت : " عصاست . غریقو با این از آب می کشیم بیرون ." دیگه سوالی نپرسیدم و رد شدم . ولی این سوال تو ذهنم بود که آیا واقعا ناجی های محترم نمی خواهن زحمت تو آب رفتن رو به خودشون بدن . اگه اینجوریه که دیگه ناجی بودن تخصص خاصی نمی خواهد . هر کسی می تونه کنار استخر بشینه و اینجوری غریق رو بکشه بیرون . البته تو این 20 و چند سالی که می رم استخر ، این اولین باریه که به همچین ابتکاری برمی خورم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد