ابوالفضل قناعت پیشه

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم جامه‌ی کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

ابوالفضل قناعت پیشه

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم جامه‌ی کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

آقای دروغ گو (خاطرات مترو)

سلام

همین چند روز پیش بود . یعنی حدودا 89/12/5 . داشتم با مترو می رفتم به سمت ترمینال جنوب .....

به ایستگاه ترمینال جنوب که رسیدیم تلفن همراه یه آقایی که نزدیک من بود زنگ خورد . به اون کسی که اون ور خط بود گفت شهرری هستم . یهو یه آقای دیگه  ای از اون وسط جمعیت صدا زد : آقا چرا دروغ می گی ؟ چند نفر دیگه هم که نزدیکتر بودند به شوخی شروع کردند به متلک گفتن. آقا دروغ میگه . ترمینال جنوبه ... . یه طوری می گفتن که اونی که اون ور خطه بشنوه . فیلمی شده بود . مردم که تو اون شلوغی بهشون فشار اومده بود < دنبال یه سوژه ای واسه شوخی کردن و خندیدن بودند .

نظرات 3 + ارسال نظر
مازیار دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.mazyar-jahrom.blogfa.com

با سلام
انجمن بچه های شهر باربد با همکاری مرکز جهرم شناسی شما را به غرفه خود دعوت می نمایند.
وعده دیدار:از 89/12/27 تا 90/1/12
مکان : جهرم میدان شهید چمران(ورودی شهر)
منتظر حضور شما هستیم
www.mazyar-jahrom.blogfa.com
www.2jahrom.blogfa.com

هانیه خورشیدسوار دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ

من بااین نظرکه جهرم مرکزاستان شودموافقم

هانیه خورشیدسوار دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ

من بااین نظرکه جهرم مرکزاستان شودموافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد